Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

10%
(A terméket már értékelte: )
  • Kiadó: HVG Könyvek,
  • Oldalszám: 352
  • Megjelenés: 2022
  • ISBN szám: 9789635651757
5900 Ft helyett
5310 Ft
db
Kiszállítási idő: 3-5 munkanap
Összesen 0 Ft

A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. „Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.” Gál Sarolta stratégiai igazgató, DDB